وکیل مورد اعتماد مهاجرت در سنت کاترینز
نوشته شده توسط : یک دوست

خوشحالم که به افرادی که به من توصیه کردند که احتمال پذیرش این پرونده کم است، لیست نکردم. وکیلی که با او کار می کردم، به پرونده من ایمان داشت و در هر مرحله به من کمک کرد. زمانی که منتظرش بودیم و پولی که صرفش کردیم، سرمایه ای است که زندگی بهتری را نه تنها برای من، بلکه برای فرزندانم نیز رقم خواهد زد. از جان لامان و جفری تشکر می کنم که همیشه در راس پرونده من بودند و به همه سؤالات و نگرانی های من پاسخ دادند. من نمی توانم آنها را بیشتر برای نیازهای قانون مهاجرت شما توصیه کنم.

این یک پرونده ساده نبود، از زمان درخواست مجوز کار و سپس یافتن یک جریان جدید برای درخواست اقامت دائم، یک سفر 55 ماهه بود. در این مدت، کریستال خانواده ام را همراهی می کرد و من نیز قدم به قدم با احتیاط و پشتکار، همراهی می کردم. هیچ ایرادی در آثار کاغذی او وجود نداشت که در نهایت به ما کمک کرد تا به ساکنان دائمی برسیم.

در کانادا زندگی کنید

دفتر ما با سالها تجربه در کمک به مشتریان در امور تجدید نظر بسیار پیچیده، خدمات بی نظیری را در انواع درخواست های مهاجرتی ارائه می دهد. ما همچنین می توانیم به کسانی که نیاز به پاسخگویی به نامه های نگرانی صادر شده توسط مقامات مهاجرت دارند یا کسانی که برای مصاحبه مهاجرت دعوت شده اند کمک کنیم. از طریق انجمن وکلای کانادا، وکلای مهاجرت از حمایت و منابع یک انجمن ملی با 36000 عضو برخوردار می شوند. وکلا از طریق دوره های آموزشی و حمایتی که از CBA و بخش قوانین مهاجرت دریافت می کنند، در خط مقدم تغییر قوانین و سیاست های مهاجرت باقی می مانند. اینترنت می تواند منبع مفیدی در فرآیند مهاجرت باشد، زیرا بسیاری از راهنماهای دولت، فرم های درخواست و زمان های پردازش به صورت آنلاین در دسترس هستند.

وکیل مورد اعتماد مهاجرت در سنت کاترینز، در

متخصصان ما به انواع درخواست ها و درخواست های مهاجرت رسیدگی می کنند. وکلای مهاجرت ما در کانادا به طور معمول به پرونده های پیچیده مهاجرت رسیدگی می کنند و به مردم کمک می کنند تا دستورات اخراج و درخواست های ناموفق را حل کنند. ما طیف کاملی از خدمات را برای کمک به شهروندان کانادایی و مقیمان دائمی ارائه می دهیم تا اعضای خانواده خارجی خود را برای زندگی در کانادا بیاورند. تجربه چندین ساله شرکت ما در زمینه حمایت از همسر و شریک عرفی، تخصص و راهنمایی بی نظیری را از طریق فرآیند پیچیده حمایت مالی کانادا ارائه می دهد. تحصیل در کانادا یک گزینه عالی برای دانشجویان بین المللی است که طیف گسترده ای از مزایای را ارائه می دهد. پس از دریافت مجوز تحصیل، شانس بیشتری برای واجد شرایط بودن برای مجوز کار پس از دوره متوسطه دارند.

می‌خواهم از تامارا تشکر ویژه‌ای داشته باشم که با ما در تماس بود و همانطور که اعلام شد نگه داشت. ماریو 100% به ما اطمینان داشت که برنده می شویم که برای من و خانواده ام بسیار مطمئن بود. کار با او و تیمش به معنای واقعی کلمه زندگی من را تغییر داده است.

انجمن های حقوقی اطمینان حاصل می کنند که وکلای مهاجرت در برابر مردمی که به آنها خدمت می کنند پاسخگو هستند. بسیاری از افراد از این دسته سرمایه گذاری مهاجرتی برای درخواست اقامت دائم در کانادا استفاده می کنند.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره حقوقی کیفری به سایت ما مراجعه نمایید
این یک برنامه مهاجرتی تخصصی است که توسط دولت کانادا در سال 1986 راه اندازی شد. عمدتاً با هدف افزایش مهاجرت افراد تجاری از سراسر جهان به کانادا و کمک به افزایش رفاه اجتماعی و اقتصادی کانادا انجام شد.

چرا وکیل مهاجرت استخدام کنیم؟


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت وکیل طلاق بازدید نمایید
بخش ارزیابی معیارهای انتخاب منحصر به فردی را برای تخصیص امتیاز به متقاضیان به کار می گیرد و به متقاضیان بالاترین رتبه اجازه می دهد در نهایت برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند. ساکنان و شهروندان دائمی کانادا می توانند از اعضای خانواده خاصی حمایت کنند تا بتوانند در کانادا زندگی، تحصیل و کار کنند. ما می‌توانیم در حمایت از همسر، شریک زندگی، فرزندان تحت تکفل، فرزندخواندگان، والدین و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها به شما کمک کنیم. برنامه مهاجرتی مناسب برای شما به پرونده شما، اهداف و قصد شما از آمدن به کانادا بستگی دارد، خواه برای تحصیل در کانادا، کار در کانادا یا زندگی در کانادا باشد.

در حال حاضر کانادا سالانه بیش از 300000 اقامت دائم جدید و همچنین صدها هزار دانشجو و کارگر موقت و میلیون ها بازدید کننده را می پذیرد. این امر کانادا را به یک جامعه چند فرهنگی تبدیل کرده است که به دلیل تنوع و تحملش مشهور است. کانادا همچنین به دلیل سنت بشردوستانه و پایبندی به حمایت از حقوق بشر به خوبی شناخته شده است. به عنوان بخشی از این سنت، هر ساله کانادا پذیرای ده ها هزار پناهنده است که از جنگ و آزار و اذیت در کشورهای خود فرار می کنند. اکسپرس اینتری یک سیستم آنلاین است که برای مدیریت و تسریع درخواست های اقامت دائم کارگران ماهر تحت برنامه های فدرال و برخی استان ها استفاده می شود.

گروه حقوقی Bellissimo بهترین دفتر وکالت مهاجرت در تورنتو است و من آن را به همه کسانی که می خواهند به کانادا مهاجرت کنند توصیه می کنم. تیم بسیار حرفه ای، بسیار صبور و مودب در طول فرآیند است. من شخصا بهترین تجربه را با تک تک اعضای تیم داشتم و بسیار خوشحالم زیرا توانستم در زمان رکوردی روابط عمومی را بدست بیاورم. می خواهم از شما میشل بوریو که از ابتدا به درخواست من کمک کرد تشکر کنم. او با من بسیار صبور، بسیار حرفه ای و مودب بود، و مهمتر از آن، او به جزئیات پرداخت و به جزئیات توجه کرد که در پایان باعث تفاوت یک برنامه موفق خواهد شد. Bellissimo به دلیل حرفه ای بودن مطلق خود و به نظر من او بهترین وکیل مهاجرت در تورنتو است.

من به طرز باورنکردنی از نحوه و نحوه رسیدگی آقای جاستین و کل تیم بللیسیمو تحت تأثیر قرار گرفتم. آنها حرفه ای، آگاه بودند و به مسائل توجه دقیق داشتند. اگر در آنجا به دنبال یک شرکت حقوقی هستید که در تمام پرونده های مهاجرتی شما نمایندگی کند. هنگامی که به دنبال مهاجرت به کانادا هستید، می توانید از وکیل مهاجرت کانادا یا مشاور مهاجرت استفاده کنید. در حالی که هر دو از نظر قانونی مجاز به نمایندگی از مشتریان در طول فرآیند مهاجرت هستند، وکلا و مشاوران دارای سوابق تحصیلی و مراجع قانونی متفاوتی هستند. من و شوهرم به تازگی مجوز اقامت دائم را دریافت کرده ایم.

دفتر حقوقی متیو جفری یک تیم متنوع از وکلای مهاجرت، مشاوران مهاجرتی دارای مجوز، حقوقدانان دارای مجوز، و همچنین منشی ها و مدیران حقوقی است. با چندین دهه تجربه ترکیبی، تیم ما به طور کامل قادر به رسیدگی به انواع امور مهاجرتی از ساده ترین تا پیچیده ترین است. ما به هزاران مشتری کمک کرده‌ایم و نرخ موفقیت بسیار خوبی داریم. فرآیند حفظ خدمات دفتر ما معمولاً با شناسایی خود مشتری شروع می‌شود که می‌خواهد تحت چه دسته‌ای از مهاجرت درخواست کند.

او شرایط بسیار استرس زا را کاملاً عاری از استرس کرده است. در هر مرحله از راه در سفر اقامت دائم ما، او بدون توجه به روز یا ساعتی که بود آنجا بود. هر زمان که من هر سوالی داشتم او همیشه آن طرف تلفن بود. فکر می‌کردم صدور ویزای ما خیلی بیشتر طول می‌کشد، اما به لطف کریستال، این روند کمتر از یک سال بود که با توجه به تاخیرهای همه‌گیری، شگفت‌انگیز است.

اگر قبلاً به عنوان یک بازدید کننده، دانشجو یا دارای مجوز کار در کانادا هستید، باید اطمینان حاصل کنید که وضعیت شما همیشه قانونی و معتبر است. ضروری است که برای تمدید یا مجوز کار یا ویزای جدید قبل از انقضای مجوز فعلی اقدام کنید. پس از اینکه تصمیم به مهاجرت به کانادا گرفتید، باید بلافاصله با تکمیل و تکمیل یک درخواست همراه با سایر مدارک پشتیبان برای پشتیبان درخواست درخواست خود، فرآیند مهاجرت را آغاز کنید. در چنین شرایطی، به یک وکیل مهاجرت با تجربه نیاز دارید که می تواند به شما کمک کند تا وضعیت شما را ارزیابی کرده و در مورد مراحل بعدی تصمیم گیری کنید.

IRCC یا Immigration, Refugees, and Citizen Canada به طور قابل توجهی اتحاد مجدد خانواده یا حمایت مالی را در اولویت قرار می دهد. اسپانسرشیپ خانواده در کانادا به فرآیندی اطلاق می شود که در آن دولت کانادا و IRCC به اعضای خانواده یک فرد اجازه می دهند به کانادا مهاجرت کرده و به عنوان شهروند دائمی در اینجا زندگی کنند. ما راه حل های قانونی هوشمندی را ارائه می دهیم که به شما در دستیابی به اهداف مهاجرتی خود کمک می کند. در موسسه حقوقی مهاجرت تورنتو، متخصصان تورنتو وکیل مهاجرت ما نیازهای شما را درک می کنند و سریع ترین راه را برای رسیدن به اهداف مهاجرتی شما پیدا می کنند. Ronen Kurzfeld یک وکیل مهاجرت در تورنتو است که متعهد به کمک به مردم با بهترین راه حل ها برای شرایط مهاجرت به کانادا است. موسسه حقوقی مهاجرت تورنتو که توسط Ronen Kurzfeld در سال 2002 تأسیس شد، به دلیل ایجاد تفاوت در درخواست ها و پرونده های مهاجرت، شهرت زیادی به دست آورده است.

بللیسیمو، من همیشه او را بسیار حرفه ای، یک محقق عالی، حل کننده مشکل و تصمیم گیرنده انتقادی می دانستم. او از من پشتیبانی مناسبی ارائه کرده است و توجه بسیار خوبی به جزئیات نشان داده است. آقای بللیسیمو و تیم وکلا و مشاوران حرفه ای او با مهارت تمام مشکلات پرونده من را با بالاترین درجه حرفه ای حل کرده اند.

متیو جفری یک وکیل مهاجرت کانادایی مستقر در تورنتو، کانادا است. آقای جفری در همه انواع مسائل مهاجرت، از حمایت های مالی همسر گرفته تا درخواست تجدید نظر در هیئت پناهندگان، متخصص است. متیو جفری با بیش از بیست سال تجربه و میزان موفقیت عالی به عنوان یکی از وکلای برتر مهاجرت کانادا شناخته می شود. یک تبعه خارجی فقط تحت شرایط خاصی می تواند در کانادا بماند. فرد باید مقیم دائم، شهروند کانادا باشد یا باید مجوز کار قانونی برای بازدید، کار یا تحصیل در کانادا داشته باشد.





:: موضوعات مرتبط: وکیل و مشاوره حقوقی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: